Tandställningen är väck!

Det var inte många som visste om det, inte ens sambon min. Jag har vetat det i dryga månaden och endast för ett fåtal berättat att tandställningen skulle tas av i syfte att pysa ut nervositeten och förväntningarna, jag hade ju inte sett mina tänder utan metall på över två år! Precis när den åkte av efter dryga timman med smärta och spänningar i mun kändes det som att alla tänder följt med. När tungan drogs över tänderna, nu helt utan metalliska tillsatser och faktiskt satt kvar, var de lenare än jag någonsin känt dem vara.
När jag nu tittar mig i spegeln känner jag mig lite som Elaine Figgis från den brittiska sketchserien "The Catherine Tate show", kvinnan som ska åka till USA för att gifta sig med en seriemördare och hävdar att han dödat en rad personer, samt smakat på två av dem för att "testa", under sin studietid. Stora tänder som sticker ut lite när man ler, jag känner mig dock snyggare. Jag har gjort mig av med mitt största komplex, och det känns logiskt nog tokskönt.

Kommentarer
Postat av: Erik

Du är snyggare än henne! Lite iallafall ;)

2009-12-06 @ 21:25:54
URL: http://erikbakomlinsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0