Jag har en ring runt mitt vänstra ringfinger

Detta innebär att jag nu är förlovad. Knas! Efter tre års kärleksrelation har vi nu tagit ett steg till och gått och förlovat oss. Vi är båda mycket glada, av logiska skäl. Jag känner mig trygg i vår relation och tror på vår eviga kärlek, hur larvigt det än låter. Känns ungefär lika bra som larvigt det låter, det vill säga tokmycket.

Vi förlovade oss i Paris, även det kanske lite larvigt, men ack så fint. I början av vår relation så kom vi på att vi båda var suckers för lite små töntig romantik, vilket vi nu fick. Efter ringbytet knallade vi upp och pussades i Eiffeltornet som grädde på moset. Mycket mat blev det också, bland annat den franska delikatessen sniglar. Smaken var det väl ingen större fara, men konsistensen var verkligen inte min favorit. Men nu har jag gjort det i alla fall, och jag kan pricka av det i livets bok av måsten.

Något annat vi gjorde var att dricka kaffe på Starbuckskaffe, för mig första gången. Två olika versioner av latte hann jag få i mig, och favoriten av dessa två var nog deras Mocha Latte med en extra espressoshot. Det var som att dricka en flytande cocosboll! På flygplatsen hem skulle jag beställa till mig och min livskamrat, och begick den värsta kaffesynden av de alla och uttalade det "expresso". Kill me now...

Yummy yummy yummy I got love in my tummy


Kommentarer
Postat av: Erik

Hmm, jag har en fästman som säger 'expresso'... ;)

2009-11-12 @ 12:32:16
Postat av: Jenny

Vad kul för er! :D

Starbucks kan däremot försvinna för alltid med deras äckliga och orättvisa kaffe.

2009-11-13 @ 09:24:58
Postat av: Hannah

Att tro på evig kärlek är inte larvigt, utan något väldigt härligt som verkar vara få förunnat.



2009-12-05 @ 21:21:34
URL: http://schannalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0