Parlez vous anglais?

Denna fas kommer jag troligen att använda mer än ett par gånger de närmsta dagarna. Varför? En bild säger ju mer än tusen ord, så:


Imorgon bär det av. Då ska jag och sambon bege oss till frankeriket, kärlekens huvudstad Paris. Det har varit bokat sedan september, men känns som längre än så. Jag har aldrig varit i Paris så det ska bli spännande att se staden och se om det är så romantiskt och fantastiskt som alla säger. Många på jobbet har gett mig massa tips om att göra vissa saker, men jag har inte skrivit ned ett enda av alla tips jag fått. Tur är, att jag har en kollega som själv varit där och införskaffat sig en liten resebok med massa uppdaterade tips om allt mellan himmel och jord. Allt från matställen och barer till museum och guideturer. Bara att tuta och köra! Ses på söndag!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Oh. Vad underbart. Hoppas ni får det toppen och att vädret är uthärdligt. =)

2009-11-05 @ 10:23:55
Postat av: Frida

Önskar er en toppenresa! Kram

2009-11-05 @ 13:19:34
Postat av: Sanna

Du får jättegärna komma och dricka kaffe! Hoppas ni har det awesome i Frankrike! :D



2009-11-07 @ 00:30:09
URL: http://ettlitetaber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0