Dags att skärpa sig eller?

Har fått ett par tillsägningar att jag borde uppdatera lite oftare på denna webplats. Får se hur många uppdateringar jag lyckas göra innan inspiration rinner ur kroppen min och tiden inte räcker.

Dagsläget är som sådant, att jag har fått fast tjänst på det jobb jag har vikarierat på det senaste året, hela min arbetsgrupp har bytts ut då nya äventyr väntar mina gamla kollegor och så har jag ny adress. Många förändringar på kort tid, men mestadels är det roligt. Tråkigt att inte jobba med personerna jag börjat tycka mycket om, men roligt att lära känna nya människor och se på sitt arbete på ett annat sätt. Ny adress var det också ja. Jag och sambon min har fått en större lägenhet (plus 20 kvadrat typ) samt ett första handskontrakt som inte har ordet "studentbostad" skrivet någonstans. Här kan vi bo så länge vi sköter oss, och vill. Den är så fin så fin, och igår var vi på IKEA för att införskaffa de sista för att möblemanget ska kännas komplett. Man åker ju inte till IKEA och kommer hem med endast det som står på listan. Såklart kom vi hem med ett antal papperskassar med lite diverse småprylar i.

Så får väl ta och anordna någon form av kalas i mitt nya boende. Uppdaterar er om detta senare.

Kommentarer
Postat av: Anders Berg

Fint, nu verkar bloggen vara "up and running"!

2010-04-04 @ 16:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0