Inredningsideér och svartvita fotografier

Jag och sambon har som tidigare nämnt precis flyttat till större lägenhet, vilket innebär mer plats för inredning och nya ideér. Vi tittade innan flytten genom några inredningsmagasin för att finna några nya sätt att möblera och "pimpa" vår lägenhet. Vi har hittills anammat en av många ideér till vår hall, då vi har målat en av väggarna mörkgrå (råkade bli lite mörkare än planerat men blev bra ändå) och ska ha vita detaljer såsom ramar och möbler, eller snarare möbel för så stor hall har vi inte att det får plats flera stycken.

När vi var på IKEA i fredags köpte vi möbeln nedan, och har därmed kommit en bit på vägen. Jag ska även köpa vit färg och måla om ramen på spegeln som finns med på bilden (vilket jag gjorde i samband med förra inredningsidén i förra lägenheten, då svart). Vi har även köpt ramar där vi ska rama in lite olika fotografier på våra familjemedlemmar, som vi just nu arbetar med att välja ut. Vi var hos mina föräldrar på påskmiddag igår och letade genom massa fotografier som vi snodde med oss och ska välja ut ett par stycken som ska upp på väggen bredvid spegeln som även den ska upp.


To be continued...

Kommentarer
Postat av: Anonym

påven!!! :)

2010-04-12 @ 14:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0