Molnskådning

Idag är det lördag. Och denna lördag dedikerade jag mig själv. Har tittat på TV, pysslat lite, dammsugit... Sen slog det mig att jag hade en stegräknare på höften och att det idag startade en stegräknartävling på jobbet. Runt halv fyratiden tittade jag för första gången på räknaren och såg att jag blott hade gått 500-600 steg. Nejnej, så kunde det inte vara så jag begav mig ut på promenad. Gick, gick och gick och tog kortet nedan. Moln har alltid på något sätt fascinerat mig, formen, färgerna... Ja, det är svårt att sätta fingret på, men det behövs kanske inte. De är bara fina att titta på, behöver kanske inte analysera det på någon djupare nivå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0